DAGBOEK

MIJN BELEVENISSEN

zondag 20 januari 2008

REACTIES VAN JULLIE

Hallo mensen, t'is net zondagmiddag 12.20uur en ik heb nu even niet zoveel tijd om te computeren.
Zo direct iets eten en dan omdat het zulk "prachtig" weer is mag ik met Margreth nog even op pad. Misschien even naar Singraven of naar De Lutte waar Margreth eerst met Boris een wandeling maakt door het Arboretum. En/of naar Margreth's moeder.

De reden waarom ik nog even een kort berichtje schrijf is het feit dat ik het heel leuk en nuttig vind wat nuttige tips te krijgen om mijn weblog vooral in het beginstadium er wat beter uit te laten zien.
Van mijn broer Paul kreeg ik o.a. het goede advies om de opzet van het beginblad er niet te formeel uit te laten zien. Vind ik eigenlijk ook wel, we zijn tenslotte allemaal maar gewone mensen.
Ik zou in principe nog meer kleine aanpassingen kunnen maken op de site, maar dan moet je echt meer verstand van computertaal hebben. ( html etc )
Het gaat er mij in eerste instantie om dat ik op deze manier een beter contact kan hebben met andere mensen, of dat nou lotgenoten, familie of kennissen zijn. Door wat met elkaar te contacten blijf je ook wat op de hoogte welke gedachten er zo bij een ieder om gaan.
Misschien dat sommigen nu denken: " Wat is die man aan het filosoferen geslagen".
Dit komt waarschijnlijk ook wel omdat ik momenteel wat meer tijd heb voor dit soort tijdverdrijf.
Bovendien ben ik best ook wel erg bezig in deze tijd dat ik op de wachtlijst sta.
Als ik dan zie en hoor wat mensen na een geslaagde transplantatie weer kunnen, dan beginnen allerlei gedachten in je op te komen. Zal mij dit ook gebeuren?
Maar ik begin nu weer af te dwalen. Niet te lang maken is ook een tip!
Voor zover vandaag.
Graag tot ziens/horens.
Hans

2 opmerkingen:

Dinie zei

Hallo Hans,
Ik dacht ik zal eens even reageren op jouw eigen Web-side!! Erg mooi, hoor!! Ik had het van Margreth gehoord!! Nou, dat wordt een zeeeer spannende tijd voor jou en je gezin!! Ik wens julllie alle sterkte toe!!
Groetjes Dinie Keekstra!!

Alida zei

Hoi Hans,
Heb dus net gereageert, maar die gaat naar je email.
Ik schreef dat ik ook meedoe met die Trial waar jij over schrijft. Heb er nauwelijks over nagedacht. Soms vind ik dat je dingen gewoon moet doen. De artsen weten waar ze mee bezig zijn, hoewel... Als je hoort wat er in Utrecht is gebeurt dan is dat dus niet altijd zo. Maar ja, het leven bestaat uit keuzes maken en risico's nemen.

Valt het wachten, terwijl je voelt dat je achteruit gaat, soms ook zo zwaar? Ik heb sinds een paar dagen pijnlijke voeten en benen. Staan is echt niet leuk. Maar ik heb zo'n hekel aan stilzitten.

Ga je ook nog met een foto op longtransplantatie.nl? Krijg je vast nog meer reacties.

Ik vindt het ook best moeilijk hoor dat verfraaien van mijn weblog. Maar dat komt vanzelf.

Groetjes van Alida Vredeveld

Margreth en ik in een eerder jaar

Margreth en ik in een eerder jaar
Op onze spartamets bij Bergen.