DAGBOEK

MIJN BELEVENISSEN

woensdag 9 januari 2008

AF EN TOE NAAR DE FYSIOTHERAPIE


Vanmorgen ben ik naar fysiotherapie op het MST in Enschede geweest.
Ik zit in een gezellige club longpatienten waarin naast mij nog een aantal dames en 1 man meedoen.
Jaqueline, zelf noemt ze zich Jackie, de jongste dame, staat ook op de wachtlijst in Groningen.
Opnieuw een nieuw schema opgesteld met therapeute. Met gewichten werken, vanaf een stoel op staan en weer gaan zitten ( best zwaar ) en fietsen.
Thuis ga ik dus elke dag die oefeningen doen om in een redelijke conditie te blijven.

Op de website van Ine Pross heeft Ine voor het eerst weer zelf een bericht gezet.
Zij is vlak voor de kerstdagen 2007 getransplanteerd en maakt het naar omstandigheden redelijk goed.
Ik hoop voor haar dat ze voorspoedig verder zal herstellen.

Sinds ik mijn weblog heb gemaakt heb ik al 1 berichtje gekregen. Van mijn zoon Rolf.

Tot zover vandaag.

2 opmerkingen:

Vivian zei

Hoi Hans!
Wat goed om een weblog bij te houden! Ik hoop voor jou dat je in 2008 weer gewoon kunt ademhalen. Ook hoop ik op veel reacties op deze log voor je! Ik zal 'em in ieder geval thuis even doorgeven (heb 'em via Rolf). Tot gauw!
Groetjes, Vivian

Anoniem zei

he Hans,
Eens even proberen om een reactie te plaatsen. Leuk zo'n weblog.
Ik hoop dat je snel aan de beurt bent, wat zou het mooi zijn als je dit jaar weer lekker gewoon je gang kunt gaan.
Had in het berichtje aanhalingstekens gebruikt, maar dan wordt het berichtje niet verzonden!

Groetjes Jolanda (en de rest van de familie).

Margreth en ik in een eerder jaar

Margreth en ik in een eerder jaar
Op onze spartamets bij Bergen.