DAGBOEK

MIJN BELEVENISSEN

dinsdag 8 september 2009

Verdriet & Rust

Beste Weblog Lezers,

Tot ons grote verdriet delen wij jullie mede dat maandag 7 september jl op 58 jarige leeftijd onze lieve man en (schoon)vader Hans Laarhuis is overleden.

De gedachte dat Hans nu eindelijk zijn rust heeft gevonden en niet meer hoeft te lijden geeft ook ons echter een zekere mate van rust.

Via deze weg willen we iedereen ontzettend bedanken voor alle steun die Hans en wij van jullie via deze weblog hebben mogen ontvangen.

Uiteraard willen we, jullie lezers, de gelegenheid geven om afsheid van Hans te nemen.

Er is mogelijkheid tot condoleren op donderdag 10 september van 18.00 tot 18.15.
Deze condoleance zal plaatsvinden bij uitvaartcentrum 'De Vredehof'. Te vinden aan Tromplaan 15 te Enschede.

Tevens is er de mogelijkheid om op vrijdag 11 september de uitvaart bij te wonen.
Om 12.00 uur zal er een kerkdienst zijn in de Jozefkerk te Enschede.(Oldenzaalsestraat 115)
Aansluitend (13.30) zal in Usselo de Crematie plaatsvinden. (Usselerrietweg 40)

Groet en een goede gezondheid aan allen toegewenst.
Margreth, Rolf, Judith & Anouk.

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste familie,

Ik had jullie nog zoveel mooie momenten met elkaar gegund, voor mij als lezer is het overrompelend dat Hans nu al overleden is.
Ik wens jullie heel veel kracht toe bij het verwerken van dit verlies.
Liefs gertie

Alida zei

Oh, ik schrik hier heel erg van.
Had het nog niet verwacht.
Ik wens jullie ongelooflijk veel sterkte om dit zware verlies te dragen.
Graag had ik op de uitvaart willen komen, maar daarvoor ontbreekt mij de energie.
Ik zal een kaars voor jullie branden en in gedachten bij jullie zijn.

Lieve groeten van Jan en Alida Vredeveld

Anoniem zei

Beste familie,

Heel veel sterkte gewenst...in gedachten ben ik bij jullie! Hans heeft nu rust, al is dat een kleine troost!

Margreth als je ooit van gedachten wilt wisselen dan mag je me altijd bellen, mailen!

Groetjes Stans en de meiden

Brenda van Weegberg zei

Beste Margreth, Rolf, Judith & Anouk,

Gecondoleerd met het overlijden van Hans. Wij wensen jullie heel veel kracht toe de komende tijd.

Groeten,
Erik, Petan, Ambra en Brenda Bont - van Weegberg

Leny zei

Lieve mensen,
ik ben helemaal verbijsterd...
Dit had ik nog niet verwacht, zo snel na dat bericht dat Hans zondag nog geplaatst heeft.
Mijn oprechte medeleven en ook van Gerhard, mijn partner, gecondoleerd.
We wensen jullie heel veel sterkte en kracht toe en zullen, evenals Alida, een kaars opsteken.
In gedachten zijn we bij jullie.
Liefs, Leny

Paul van den Elsaker zei

Beste mensen,

Ik had al geruime tijd de weblog niet meer gelezen. Ik schrik dan ook echt even dat Hans overleden is. Ik wens een ieder in de sociale omgeving van Hans veel sterkte. Hans, al is het postuum, bedankt dat we jouw bijzondere levensverhaal op de weblog hebben mogen volgen!

Paul van den Elsaker

Anoniem zei

gecondoleerd met het verlies van Hans.
Ik keek elke dag even op zijn blog, maar dit bericht dat ik niet al zo snel verwacht.
ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd.
liefs irma

fam ronckers zei

Beste mensen.

Wij hopen dat jullie de kracht vinden die nodig is om dit verlies te verwerken. Wij wensen jullie veel sterkte toe in de komende tijd en in de tijd daarna.

groet van Maurice, Anita, Dean* en June Ronckers

Anoniem zei

veel sterkte de komende tijd en hopenlijk hebben jullie veel mensen die jullie wat kunnen troosten !!!

Bijna dagelijks volgde ik het verhaal van Hans. Hij heeft heel veel mooie en wijze dingen gezegd op zijn weblog .

Annemarie Oudeman.

Marjolein zei

Beste familie,

Ik wens jullie heel veel sterkte. Mijn gedachten zijn bij jullie.

Hans, breathe easy

Groetjes, Marjolein

marianne zei

beste familie,

We wisten dat dit moment zou komen, maar toch komt het onverwacht...

Heel veel sterkte de komende tijd, bij het verwerken van jullie verlies en verdriet...

Ik heb hans leren kennen via zijn site, en vond hem een realistische man, die graag anderen hielp...

Nogmaals heel veel sterkte

Marianne Vlot

Ivo zei

Beste Margreth, Rolf, Judith & Anouk,

Gecondoleerd met het overlijden van Hans. Ik wens jullie heel veel sterkte, kracht en troost toe.

Ivo

Anoniem zei

Lees net dat Hans overleden is.
Wens jullie heel veel sterkte en kracht toe de komende tijd.Was ook een site lezer.
Groetjes Tiny

Anoniem zei

Beste familie,

Ik wil jullie via deze weg heel veel sterkte wensen met dit verlies.
Ik kende hans via het ziekenhuis van de sportgroep.
Heel veel sterkte de komende tijd.

Sandra

Anoniem zei

Beste familie,
Ik dacht nog ff kijken hoe het gaat op de blog.Zie ik ineens Hans overleden.Ben erg geschrokken ervan.Ik wens ieder kracht voor het toch zo overwachte verlies.Veel sterkte.
Een bloglezer

Tamara M. zei

Zondag nog een berichtje van je, en een paar dagen later ben je plots overleden. Jeetje, wat plotseling, wat snel gegaan.

Ik wens iedereen veel sterkte.

liefs Tamara

Anoniem zei

Beste Familie,

Mag ik jullie heel veel sterkte toewensen voor nu en later, voor het verwerken van dit zware verlies,

Leon (www.tessy.nl)

Margreth en ik in een eerder jaar

Margreth en ik in een eerder jaar
Op onze spartamets bij Bergen.