DAGBOEK

MIJN BELEVENISSEN

vrijdag 18 september 2009

1000 maal dank!!!

Dag beste bloglezers,

De tijd vliegt.

Mijn vader is nu alweer bijna 2 weken geleden overleden. Wat een film was en is dit toch!

Graag wil ik via deze weg nogmaals iedereen zeer bedanken.

Kaartjes, berichtjes, bezoek condoleance, bezoek crematie, bezoek kerkdienst.
Het was ongekend.

Mijn vader gaf al voor zijn overlijden aan graag een warm afscheid te willem. Dit is het helemaal geworden.

Ergens hoop ik stiekem dat hij het heeft kunnen zien.

Uiteraard was de steun voor mij, mijn moeder en mijn zusje ook geweldig. Ook hiervoor mijn/ onze dank.

Ik denk dat ik in naam van mijn vader schrijf wanneer ik eenieder een goede gezondheid en een prettige dag toewens.

CARPE DIEM

Groet

Rolf

42 opmerkingen:

Leny zei

Lieve mensen,

Neem er ruim de tijd voor om dit alles te verwerken en een plek te geven. Het zal allemaal nog heel onwerkelijk zijn.

Veel liefs, Leny

Alida zei

Wij wensen jullie allemaal de kracht om dit verlies een plekje te geven. De draad na verloop van tijd weer proberen op te pakken.

Hopelijk blijft de aandacht voor jullie net zo als voor het overlijden van Hans.

Juist nu hebben jullie die warmte van mensen zo nodig. In welke vorm dan ook.

En ik denk dat Hans wel degelijk heeft "gemerkt"dat zijn uitvaart is gegaan zoals hij had gehoopt.

Lieve groeten van Jan en Alida

Leny zei

Hallo,

Het is vandaag een maand later.
Hoe gaat het nu met jullie?
Een paar dagen geleden heb ik een e-mail gestuurd naar het mail-adres van Hans. Ik hoop dat jullie die kunnen lezen.

Sterkte en liefs, Leny

Alida zei

Het is inmiddels al weer een tijd geleden dat Hans is overleden. Maar ik ben hem en jullie niet vergeten hoor.
Wat zullen jullie hem missen.
Hoe anders had het allemaal kunnen zijn.

Ik vind het ook erg fijn zo nu en dan een reactie van jullie te krijgen.
Dat doet mij goed en Jan ook.
Veel lieve groeten van Jan en Alida Vredeveld

淑君淑君 zei

aio 交友愛情館影片sexy girl6k聊天室尋夢園色情圖貼美女聊天室請認明aooyy com正妹貼圖正妹視訊正妹無名相簿的密碼sexav999免費影片星野亞希充氣娃娃星野亞希個人資料星野亞希t恤星野亞希t星野亞希走光星野亞希資料星野亞希裸照星野亞希寫真集 sneaker lover星野亞希寫真集 完全 copy星野亞希寫真集bt下載視訊 辣妹美女 視訊a片免費試看avdvd視訊甜心寶貝av貼片區視訊交友av168818 成人girl5320微風成人情色 網成人圖片77p2p影片區utobe影片成人文學情色遊戲s18x色片情人視訊聊天非常好色6 0下載正妹日報成人版成人交友獸皇影片分享區avooo影音1111視訊5278論壇5278影片網

佩昭彥怡 zei

如果擬任為輸贏是最重要的事,那你輸了........................................

宗弘 zei

thank u........................................

YoungW21087 zei

thx u very much, i learn a lot

RexTemples20144 zei

wonderful...................................................

雲亨 zei

真正仁慈的人,會忘記他們做過的善行,他們全心投入現在的工作,過去的事已被遺忘。 ..................................................

蘇pet0701em_halvorsen zei

Well done!........................................

黎美朝宜書 zei

All roads lead to Rome. 堅持自己所選! ....................................................

孟倫孟倫 zei

如此動感的blog!!!........................................

韋于倫成 zei

Good mind, good find...................................................

育德 zei

與人相處不妨多用眼睛說話,多用嘴巴思考,...............................................................

07_TeddyF_Silvey0 zei

成功招引朋友,挫敗可考驗朋友........................................

tgibson zei

人間好話,要如海綿遇水牢牢吸住............................................................

王周宏儒 zei

原來這世上能跟你共同領略一個笑話的人竟如此難得 ............................................................

洪筱婷 zei

嘿,你的部落格不錯耶~~只是想跟您問聲好!! .................................................................

嘉惠 zei

欣賞是一種美德~回應是最大的支持^^.................................................................

育財育財 zei

成熟,就是有能力適應生活中的模糊。.................................................................

ju吳phe宇te佳ns zei

成功多屬於那些很快做出決定,卻又不輕易變更的人。而失敗也經常屬於那些很難做出決定,卻又經常變更的人.................................................................

懿綺懿綺 zei

好棒的地方 我一定要常來~~~^^~..................................................................

姿柯瑩柯dgdd憶曾g智曾 zei

好的blog就是要回應!............................................................

雲亨雲亨雲亨 zei

Poverty is stranger to industry.............................................................

吳婷婷 zei

Subtlety is better than force. ............................................................

建佑建佑 zei

來給你加油打氣,祝福大家開開心心。 ............................................................

芸茂芸茂 zei

安...辛苦了!你的文章讓我特別放鬆............................................................

淑娟淑娟淑娟 zei

far from eye, far from heart...................................................

曾法幸 zei

blog有留言互動才好玩~~希望留言能支持您的更新動力!!!..................................................................

童祖如童祖如 zei

缺少智慧,就是缺少一切..................................................

珮君張張 zei

這不過是滑一跤,並不是死掉而爬不起來了。..................................................

凱許倫 zei

Lets cross the bridge when we come to it............................................................

張黃柏亞武茜 zei

好的開始並不代表會成功,壞的開始並不代表是失敗..................................................

红十字 zei

只有尋常才幹,但具有不尋常恆心的人,一切皆可獲取................................................

雅王任 zei

感覺很好的blog,祝你開心喔............................................................

麗王王珠 zei

一棵樹除非在春天開了花,否則難望在秋天結果。............................................................

佳張張張張燕張張張張張 zei

你的分享很不錯.. 謝謝 ..................................................

靜蔡蔡蔡蔡怡 zei

上班好累哦,看看部落格轉換心情~~~先謝謝啦!!............................................................

8468 zei

用心經營blog,人氣百分百~^^ 加油

江仁趙雲虹昆 zei

看到好文章心情就很好 ^^............................................................

Alida zei

Vandaag is het 1 jaar geleden dat Hans overleden is.
Een dag om even stil bij te staan.
Alle herinneringen van toen komen weer boven.
De leegte die Hans heeft achergelaten moet enorm zijn.
Het leven van alle dag gaat door.
De wereld staat niet stil.
Maar voor jullie wel.

In gedachten bij jullie.

Jan en Alida

Margreth en ik in een eerder jaar

Margreth en ik in een eerder jaar
Op onze spartamets bij Bergen.