DAGBOEK

MIJN BELEVENISSEN

zondag 30 maart 2008

EVEN PAUZE

17.00 uur

Meestal zet ik elke week met heel veel plezier wat laatste ontwikkelingen op mijn weblog.
Dat zie ik als een positieve invulling van mijn tijd en ik merk dat je er ook heel leuke contacten mee kunt krijgen.
Bezoekers van de weblog waaronder ook lotgenoten kunnen o.a. op die manier elkaar ook eens een hart onder de riem steken.
Deze keer wil ik het kort houden. Dit vanwege de manier waarop ik vanuit mijn werksituatie op een zodanige wijze in de WAO dreig te belanden dat ik met mijn gezin hier erg de dupe van kan worden. Ondanks de extra verzekeringen die ik juist hiervoor al langer heb lopen. Morgen probeer ik met de hulp van mensen hier nog verandering in aan te brengen.
Daarom ontbreekt het mij nu ook aan enthousiasme om verder te typen.
Trouwens, het gaat naar omstandigheden best wel goed.
Met voldoende bewegen en gezond leven gaan we verder de lente tegemoed.


Groetjes en tot de volgende keer.

Hans Laarhuis

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Hans, ik begrijp precies hoe je je voelt. Je wilt knokken, maar op een gegeven moment ben je moegestreden. Probeer positief te blijven denken. Geef niet toe aan depressieve gevoelens. Er zijn zoveel mensen die om je geven en dat is toch prachtig?
Hou je haaks, Leny.

Alida zei

Hoi Hans,
Kijk, dat kun je er nu net niet bij gebruiken. Al die nare ervaringen en rompslomp omtrent de WAO. Dan merk je dat het bedrijfsleven uit managers bestaat en meestal niet uit mensen.
Ik weet niet goed wat ik zeggen moet maar wil even laten weten dat ik met jou en je gezin meeleef.

Groetjes van Alida

Anoniem zei

hoi hoi,
ik wil je even heel veel sterkte wensen!
Bljf positief!!
groetjes irma

Anoniem zei

hi hans,

Rolf had me al het een en ander verteld over de verveldende situatie, dit nog lichtzinnig uitgedrukt eigenlijk is het gewoon weg belachelijk. En snap ik er daadwerkelijk niets van als enigzinds logisch denkend persoon.Zal waarschijnlijk niet de enigste zijn. Ik hoop dat er snel een goede oplossing komt de voor deze vervelende situatie.

ik kom snel op de koffie.

knuffel en kus Anouk.

Alida zei

Hallo Hans,
Ik wil je ondanks alle zorgen een heel fijn weekend toewensen.
Zoals je misschien hebt gelezen zijn er in korte tijd 3 transplantaties geweest. Dat moet ons toch moed geven!

Groetjes van Alida

Margreth en ik in een eerder jaar

Margreth en ik in een eerder jaar
Op onze spartamets bij Bergen.