DAGBOEK

MIJN BELEVENISSEN

maandag 11 februari 2008

TUSSEN CARNAVAL EN PASEN

9.45 uur
Nog eens even weer een kort verhaaltje plaatsen. De site ben ik immers niet begonnen om er verder niets mee te doen. En de tijd gaat zonder dat je er iets voor hoeft te doen gewoon door.
Echte opzienbarende zaken zijn er niet gebeurd. Ook niet wat betreft ontwikkelingen wat betreft mijn te verwachten oproep vanuit Groningen. In april heb ik weer een oproep voor controle.
Het enige vervelende is dat ik sinds een tijdje behept ben met allerlei vreemde pijnscheuten door mijn borstkas. Vorige week al niet meegedaan in mijn tweewekelijkse fysiogroepje.
Ik denk zelf dat het uit te staan heeft met een verkeerde ademhaling waardoor spieren niet goed aangespannen of ontspannen zijn.
Ik was toch wel van plan om zo direct naar de fysio heen te gaan en op een wat rustige m
anier wat te gaan trainen.
Vanmiddag had ik eigenlijk wel ingepland om wat werkzaamheden in de voortuin te verrichten.
Wat op een krukje heen en weer schuiven en oud hout wegsnoeien.
Het is momenteel immers net voorjaarsweer. Als we iets verder in de tijd zijn nodig ik Rolf en Judith ( mogen er ook meer zijn ) wel uit om ook een paar uur de handen uit de mouwen te steken om alles er weer een beetje toonbaar uit te laten zien.

Na de Carnavalstijd die voor bepaalde groepen van onze bevolking helaas voorbij is zijn we in de vastentijd terecht gekomen.
Met de verjaardag van Margreth zijn we deze periode goed begonnen.
Omdat ze de visite in wat groepjes had verdeeld heeft ze haar verjaardag meerdere keren mogen vieren hetgeen eigenlijk best gezellig was.
Met nog een ander 50-jarig Sarah-feestje van een vriendin van Margreth en tegelijkertijd een nicht van mij hebben we toch weer wat teveel calorieen naar binnen gewerkt dan eigenlijk wel goed was.
Vanaf nu gaan we dus toch serieus beginnen om wat beter op te letten wat er zoal in onze monden naar binnen gaat.
Ik denk dat ik nu maar stop met dit korte stukje, mede omdat het invallende zonlicht zich steeds verder meester maakt van mijn beeldscherm.

Het allerbeste met jullie toegewenst.

Groetjes,
Hans

1 opmerking:

Anoniem zei

He Hans,
Leuk die stukjes, ik kijk regelmatig of je er weer iets op hebt gezet. Hoe was de high tea?
Het was inderdaad lekker weer, ik was helaas zo stom geweest met mijn dagen te schuiven, dus moest vandaag naar het werk, het werd al weer behoorlijk warm, dus dat beloofd wat voor de zomer.

Hou je taai he, zaterdag ging rond 23 uur de telefoon, dacht meteen dat het ging gebeuren, maar het was Niels met een berichtje.
Groetjes Jolanda en de rest.

Margreth en ik in een eerder jaar

Margreth en ik in een eerder jaar
Op onze spartamets bij Bergen.